wtorek, 13 września 2016

♣ Information

Znalezione obrazy dla zapytania elena dean gif 500x200
     Cześć!
     Przychodzę do Was, z jak nazwa wskazuje - informacją, która oczywiście dotyczy dalszych rozdziałów.  
    Niestety data następnego rozdziału jest nadal nieokreślona. Rozdział mam zaczęty, ale nie mam pojęcia kiedy uda mi się go skończyć. Przez szkołę brak mi czasu. Muszę teraz skupić się na nauce, gdyż matura nadciąga. Myślałam, że chociaż na weekendach mi się uda choć odrobinę napisać, ale życie prywatne też mi na to niestety nie pozwala. Przepraszam.
   Przez głowę nawet przeszła mi myśl, aby usunąć bloga. Od razu się za nią skarciłam, nie mogę go usunąć. Postanowiłam, więc go na jakiś czas zawiesić. Kiedy znajdę czas, będę pisać. 
    Druga spawa, o której chciałabym jeszcze wspomnieć to Wasze blogi. Powoli będę do każdego zaglądać i nadrabiać zaległości. Komentarze niedługo powinniście ujrzeć pod postami. 
   Na dzień dzisiejszy to tyle co chciałam Wam przekazać od siebie. 
   Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło, a tym którzy mają czas na pisanie - życzę weny!

1 komentarz:

  1. Spokojnie,poczekamy!
    I masz nie usuwać czasem!
    Życzę czasu na pisanie oraz weny. ^^

    OdpowiedzUsuń